El PSPV-PSOE es reivindica com “el partit de la democràcia i l’autonomia valenciana”: “Tenim una coherència històrica de servei amb la nostra terra”
El president i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, assenyala que “mai renunciarem a construir un projecte de convivència, llibertat i igualtat”: “Som un partit nascut del treball i de la igualtat d’oportunitats” El expresident de la Generalitat Joan Lerma recorda que “fa 40 anys unim al socialisme i a
Pineda demana al PP que «deixe de fer el ridícul»: «L’acord aconseguit per al transvasament Tajo-Segura és un assoliment sense precedents»
El portaveu de Recursos Hídrics del PSPV-PSOE en Les Corts, Manuel Pineda, insta el PP «a aclarir de quin costat estan»: «Fins als propis regants li han donat ja una estirada d’orelles a Núñez Feijóo» Pineda reclama a Mazón que «abandone el partidisme i la seua posició de confrontació permanent»:
El PSPV-PSOE i el PSRM-PSOE posen en valor l’acord històric que garanteix el manteniment del transvasament Tajo-Segura: «Quan més aigua arriba als regants és amb governs socialistes»
El secretari d’Agricultura del PSPV-PSOE, Roger Llanes, destaca que «aquest acord estableix les bases perquè l’aigua continue arribant als regants de la conca del Segura»: «Introdueix el mecanisme de valoració en les condicions del transvasament que reclama el Consell de Ximo Puig» El secretari d’Agricultura Ramaderia i Pesca del PSOE
El PSPV-PSOE reivindica “la igualtat d’oportunitats i les polítiques progressistes” com a base fonamental del sistema educatiu
El secretari de Formació, Gestió del Talent i Recursos Humans del PSPV-PSOE, Miguel Soler, i la secretària d’Educació i Formació Professional del PSPV-PSOE, Lina Herranz, han participat al costat de la secretària d’Educació i Formació Professional de la CEF del PSOE, Mari Luz Martínez, en l’acte «Dades de l’educació en
El PSPV-PSOE commemora el 40é aniversari de l’arribada de Joan Lerma a la Presidència de la Generalitat: “Va establir les bases de l’autogovern actual”
El secretari d’Organització del PSPV-PSOE, José Muñoz, convida a la ciutadania a l’acte ‘PSPV-PSOE: Tota una vida de governs progressistes’, que se celebrarà aquest diumenge 20 en el Ves-los e Vents de València i que comptarà amb Ximo Puig i Joan Lerma, entre altres Muñoz posa en valor que “la
Barceló lamenta que el PP siga “una nóvia a la fugida”: “Quan han de comprometre’s eludeixen la seua responsabilitat i s’alcen de la taula”
El PSPV-PSOE presentarà dues esmenes de modificació a la Llei d’Acompanyament per a augmentar la bonificació de les transmissions en les empreses familiars valencianes fins al 99% Barceló aposta per “sumar tots els esforços necessaris per a afrontar junts l’augment de la inflació”: “És imprescindible que els ajuntaments se sumen