Notes de premsa

Ana Domínguez: “Des del PSPV-PSOE fem una crida a tota la societat valenciana perquè participe massivament en les manifestacions del 25-N”

Ana Domínguez anuncia que “el partit ha preparat una resolució que reafirma el seu compromís amb el feminisme, amb la lluita contra la violència masclista i amb la igualtat efectiva entre dones i homes” La portaveu i sotssecretària general d’Igualtat del PSPV-PSOE assegura que “les manifestacions del passat 20 de

Llegir més

El PSPV-PSOE llança una campanya pel 25-N per l’abolició de la prostitució, “la forma més cruel de violència masclista i esclavitud”

La vicesecretària general d’Igualtat del PSPV-PSOE, Ana Domínguez, la secretària contra la Violència de Gènere, Susana Ros, i la vicealcaldessa de València i secretària general del PSPV-PSOE de la capital, Sandra Gómez, presenten en roda de premsa la campanya ‘Abolició de la prostitució ja’ que ha preparat la il·lustradora Violeta

Llegir més

Ana Domínguez: «El PP pot decidir ara on col·loca a Camps, però els valencians ja els han dit quin és el seu lloc: l’oposició»

La portaveu de la Comissió Executiva Nacional del PSPV-PSOE assenyala que li costa «veure moti-vós d’orgull tenint el cas Gürtel, Brugal, Noos, Emarsa, Cas Fabra, Cooperació, Taula i Fitur en el seu llegat” Recorda que “l’herència del PP és un deute desproporcionat, mitjà Consell processat, dos consellers en la presó