Notes de premsa

Jose Chulvi

José Chulvi: “El PP no té un projecte polític propi i centra els seus esforços a tractar de tirar per terra la gestió exemplar del Consell amb empresaris, pimes i autònoms durant la pandèmia”

Chulvi: “La situació generada per la Covid-19 està demostrant que existeixen dos models de gestió, el del PP durant la crisi de 2008, que va abandonar per complet a la ciutadania, i el que estan duent a terme el Consell de Ximo Puig i el Govern, que no deixaran a

Llegir més

Ernest Blanch: “El PP, que va bloquejar els fons dels ajuntaments amb la seua Llei d’Estabilitat Pressupostària, ara pretén boicotejar una proposta que donaria oxigen als consistoris”

Blanch: “Els Populars no sols van generar el problema del finançament municipal, sinó que ara tracten de posar bastons a la roda a una iniciativa que podria posar fi a una situació tremendament injusta per als ajuntaments”    El portaveu d’Administració local del PSPV-PSOE en Les Corts Valencianes explica que

Llegir més

Carmen Martínez: “L’únic que no té un rumb definit en esta crisi és el PP, que acaba de despertar d’una llarga letargia per a criticar decisions que s’han pres fa mesos”

Martínez: “Aquells que van desmantellar la Sanitat i que retallaven en Educació, pretenen ara erigir-se com a capdavanteres del públic” La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts recorda que “el president Puig i el seu Consell han actuat de manera propositiva des del minut zero de la pandèmia”

Llegir més

Mata: “El que li horroritza a Bonig és que, amb pandèmia o sense ella, la cogobernanza i l’Estat de les autonomies arribaran molt lluny”