Notes de premsa

El PSPV-PSOE proposa desenvolupar un Pla valencià de Barris Inclusius i impulsar la cooperativizació dels serveis socials

La portaveu de Política Social del PSPV-PSOE en Les Corts Valencianes, Laura Soler, planteja treballar amb les universitats públiques per a desenvolupar aquest nou model d’inclusió La iniciativa recull també la necessitat d’adaptar el Pla Valencià d’Inclusió a la nova normalitat provocada per la pandèmia València, 10 d’abril de 2021.-

Llegir més

Mata: “És intolerable i molt injust que Bonig frivolitze amb la vacunació fins a tal extrem de crear neguit a una societat que ha tingut un comportament exemplar”

El síndic del PSPV-PSOE en Les Corts, Manolo Mata, assenyala que el comportament de Bonig “atrinxerada en la crítica constant” és “un instrument per a créixer dins del seu propi partit i defensar-se de les ofensives que Casat està fent per a substituir-la”   Mata considera que les reunions del

Llegir més